Zeno stelt zich voor!

Als je dan een forum de lucht in slingert is het ook wel zo netjes om je voor te stellen zeker?

Mijn naam is Franz-Robert van Vugt, 34 jaar oud, woon in Driebergen-Rijsenburg.

Ik rij ondertussen al een goede 4 jaar op esk8’s! Mijn eerste board was een Evolve Bamboo gen 2 single drive, bij jullie vast wel bekend:

Heerlijk board, en vooral een perfecte carver door de vernuftige double pivot trucks… ergens jammer dat ik hem heb verkocht ooit :blush:

Een paar jaar verder ben ik vandaag de gelukkige eigenaar van 1 van de eerste Enertion Raptor 2’s in nederland. Beestachtig snel apparaat, en hoewel het niet zo lekker carved als die evolve destijds is het een heerlijke betrouwbare ride die ook een hele lekkere range heeft!

En voor de echte korte afstand fun (hoewel ik er nog veel te weinig op heb gestaan) ook een Leiftech V2 … een snowboard voor op het asfalt … voor wie dit nog niet ken… check echt even dit filmpje!! In het begin is het alsof je op een stukje zeep board… maar heb me laten vertellen dat als je er eenmaal gewend aan bent je dit soort gave dingen kunt doen:

En als laatste ben ik ook nog bezig met een zelfbouw board; daar zal ik binnenkort eens een topic voor aanmaken…

Haha nog niet eerder iemand zo goed zien driften op een esk8!!

UPDATE!

Raptor 2 is verkocht! :open_mouth: Niet omdat hij niet goed was, maar vooral omdat ik een aanbod kreeg dat ik echt niet kon weigeren.

Hopelijk komt deze week mijn motor controller binnen (Miami OESC VESC) zodat ik mijn DIY project nieuw leven in kan blazen… :slight_smile:

Zeer interessant. De prijs kennende… :open_mouth:
Of is het niet rationeel maar heeft het te maken met dat je liever op zelfbouw rijdt?

Die Leif is geen eitje om zomaar op te stappen kan ik je vertellen…

Je moet 'm wel wat vaker gaan meenemen @zeno !

Raptor 2 is wat mij betreft het beste productieboard met hubs op dit moment, maar niet persé het allerbeste board overall. Dus als je daar dan een hap geld op kunt pakken, waarom niet :slight_smile: Maar is dus maar deels rationeel!

Ben ik het mee eens. Het enige dat de prijs van het board en immens process om hem te maken (om waterdicht te krijgen) de levertijden te lang duren.

Ja, dat proces zijn ze nu wel aan het versimpelen, gaat er ook voor zorgen dat je binnenkort makkelijker van plank kunt verwisselen (geen cutout op het dek meer nodig)

Ondertussen is er wel het idee dat dat ding elke maand 100 AUD duurder wordt… tot ze aan de 1800 of 2000 zitten of zo iets :confused:

Damn dat is wel flink.
En dan hebben we het nog niet over het gewicht wat het niet echt prettig zou kunnen maken voor woon-werkverkeer

eens, ding is echt mega zwaar… :frowning: 2 kilo zwaarder dan ik had gehoopt (en dat was al zwaar)

Oke, volgende meeting MOET je die Leiftech meenemen :slight_smile:

Wanneer hij weer werkt neem ik hem mee! :slight_smile:
En anders keer meenemen naar 't Lintje :+1:

Jajajajajajaja heel graag. Ben reuze benieuwd namelijk. Snel fixen dus. Wat was er ook al weer aan de hand ermee?

lijkt erop dat de glij contacten kortsluiting hebben veroorzaakt… dus nu de main controller (Esc) vervangen… hopen dat dat het fixed

Krijg je die opgestuurd van Leiftech? Neem aan dat dat garantie is namelijk

jazeker :slight_smile: Doen ze netjes
Maar komt wel uit USA … dus is efkes wachten

Geniaal hoe dat dan uit gaat wanneer je vol op je edge wheels zit :slight_smile: