Zeno stelt zich voor!

Als je dan een forum de lucht in slingert is het ook wel zo netjes om je voor te stellen zeker?

Mijn naam is Franz-Robert van Vugt, 34 jaar oud, woon in Driebergen-Rijsenburg.

Ik rij ondertussen al een goede 4 jaar op esk8’s! Mijn eerste board was een Evolve Bamboo gen 2 single drive, bij jullie vast wel bekend:

Heerlijk board, en vooral een perfecte carver door de vernuftige double pivot trucks… ergens jammer dat ik hem heb verkocht ooit :blush:

Een paar jaar verder ben ik vandaag de gelukkige eigenaar van 1 van de eerste Enertion Raptor 2’s in nederland. Beestachtig snel apparaat, en hoewel het niet zo lekker carved als die evolve destijds is het een heerlijke betrouwbare ride die ook een hele lekkere range heeft!

En voor de echte korte afstand fun (hoewel ik er nog veel te weinig op heb gestaan) ook een Leiftech V2 … een snowboard voor op het asfalt … voor wie dit nog niet ken… check echt even dit filmpje!! In het begin is het alsof je op een stukje zeep board… maar heb me laten vertellen dat als je er eenmaal gewend aan bent je dit soort gave dingen kunt doen:

En als laatste ben ik ook nog bezig met een zelfbouw board; daar zal ik binnenkort eens een topic voor aanmaken…

Haha nog niet eerder iemand zo goed zien driften op een esk8!!

UPDATE!

Raptor 2 is verkocht! :open_mouth: Niet omdat hij niet goed was, maar vooral omdat ik een aanbod kreeg dat ik echt niet kon weigeren.

Hopelijk komt deze week mijn motor controller binnen (Miami OESC VESC) zodat ik mijn DIY project nieuw leven in kan blazen… :slight_smile:

Zeer interessant. De prijs kennende… :open_mouth:
Of is het niet rationeel maar heeft het te maken met dat je liever op zelfbouw rijdt?

Die Leif is geen eitje om zomaar op te stappen kan ik je vertellen…

Je moet 'm wel wat vaker gaan meenemen @zeno !