Verkocht - Raptor 2 nieuw -

Raptor 2 te koop, nieuw in doos bezorgd 11 oktober. incl 2 jaar garantie en extra onderdelen (extra remote, extra 97mm wheels)

Ik wil geen winst maken hierop, maar ook geen verlies. Heb destijds 1232,10 betaald voor het board incl 2 jaar warranty. Daarna nog eens 89,82 voor de front en rear wheels en extra nano x controller.

Mijn vraagprijs is dan ook 1321,92 als je het board op komt halen, verzending op eigen kosten.

Vraagprijs zonder extra’s 1200. Is een bod gedaan op de extra’s. (dit is dus goedkoper dan nieuwprijs nu)

Hey,

Heb je hier ook een aankoopbewijs van?

Aankoopbewijs, bankafschrift en acounthouder. Contactgehad met support en garantie wordt gewoon doorgezet.

Is dat die nieuwe 2.1?

En waarom doe je hem weg?

2.1 is nog niet in productie. Dit is de laatste versie van de Raptor 2. Met nieuwe motoren en wielen en dus twee focboxen.

Rede dat ik wil verkopen is dat ik een huis heb gekocht en liever meubels koop nu dan een retesnel board.:wink:

Helemaal begrijpelijk… Wel zonde! Ik zou een kussentje op de raptor leggen!

Heeft deze ook nog de oude handvatten?

Nee, nieuwe. Is letterlijk de versie die nu verstuurd en geproduceerd wordt. Laatste versie van de Raptor 2. Enige verschil met 2.1 is focbox unity volgens support.

Maar geen intresse?

Dat zou ik even nachecken.

Ik heb heb gister mijn Raptor 2 in ontvangst genomen (warranty replacement van 5 maanden wachttijd) en die heeft nog de oude handvatten (board is niet in balans als je hem aan de handvatten draagt).

OK, dan snapt support er niks van. Bedankt voor de info.

Ik zou hem hier aanbieden: https://www.electric-skateboard.builders of https://www.reddit.com/r/ElectricSkateboarding/

Ik had hem namelijk direct van je gekocht als ik er geen had.

Deze versie lijkt namelijk helemaal goed

• 10 mm axle die flush op de motor zitten (buigen of breken zou nu echt onmogelijk moeten zijn)
  • Goede motors van de nieuwe fabrikant (weet ik zeker, ik heb namelijk ook die van de oudere gehad)
  • Zou nu echt waterdicht moeten zijn door het dek met een platte onderkant ipv een cut-out + een verbeterde rubber seal in de box
  • Geen stutters bij het optrekken met maximaal vermogen (nieuwe motors en nieuwe software settings)
  • Neem daarbij dat die van jou direct leverbaar is en je zelfs zonder winst wil verkopen…

Succes met de verkoop, zou niet moeilijk moeten zijn!

Verkocht! Kan gesloten worden.

closed #13