Tim, newbie uit België

Hey allemaal,

Ben zoals de titel het zegt nieuw op het forum.
31 Jaar en uit België. Uit Vilvoorde om precies te zijn ( net naast Brussel ) .

Ik werk in de AV sector ( Audio / Video ) . Installeer videowalls/Ledwalls/ Videoconferencing systemen, Kortom alles met beeld en geluid…
De laatste weken doe ik niets anders dan DIY filmpjes bekijken van zelf je esk8 te bouwen.
Dus dan maar meteen een plank besteld. Zal in een andere topic mijn build voorstellen en dan hoop
ik op wat leuke reacties en mss wat tips voor betere prijzen of andere goedkopere of betere onderdelen voor ik definitief alles laat leveren.

Ben enorm aan het twijfelen om ineens ook een premade plank te kopen. Dacht dan budget aan een Backfire G2T, maar die range zal me snel beginnen storen want ik ken mezelf. Eens ik ermee ga beginnen ga ik niets anders meer doen. 2de kant van die keuze zou dan naar een premium merk gaan en die GTR Evolve ziet er wel sexy uit. Maar dat is van een ander prijskaartje natuurlijk. Kiezen is verliezen zeggen ze dan

Ik kijk alvast uit om hier wat bij te leren.
Een goede tip voor een punsoldeerpost kan ik ook wel gebruiken. Dat zal mijn volgende aankoop zijn.
Aangezien die batterypacks toch wel aardig kunnen oplopen in kosten.

Greetz ! Tim

Welkom Tim!

Fijn om te horen om wat extra Belgisch bloed op dit forum te hebben.

Kiezen is idd verliezen. Als je handig genoeg bent zou ik gwn volledig diy gaan en van de productieboards weg blijven :slight_smile: