Tekoop 4 weken Jonge Enertion Raptor 2.1

Hallo,

Hierbij verkoop ik mijn Enertion Raport 2.1, Dit monster heb ik binnen gekregen in het weekend van 13-14-04-2019, Het board is sirca 6 a 7 keer opgeladen, en heeft dan ook rond de 100km der op zitten.

Mijn reden van Verkoop:
Ik ben mega blij dat ik begonnen ben aan het Esk8 avondtuur, zelf zo erg dat ik meer wil. De reden van aankoop voor mijn Raptor was omdat ik hem heel graag in de zomer wil begruiken om van en naar werk / school tegaan. Alleen ben ik er achtergekomen dat ik dit helaas niet makkelijk red op een volle acu, vandaar dat ik wil upgraden naar een BioBoards Trorium, deze heeft bijna een dubbele aan range! En voor ik deze aan kan schaffen moet ik toch helaas met pijn in mijn hard afstand nemen van mijn Raptor 2.1…

Mijn Board,
Ik heb mijn board met een 2 jaar garantie gekocht. Deze is dus nog ook lang niet vergaan. Ook heb ik 2 paar extra Outweels erbij gekocht (Covers om over de motoren te gaan 97mm en crossover 100mm) ( Deze moet ik alleen nog binnen krijgen, en deze zullen dus ook zeker naar jou als nieuwe eigennaar gaan!) Mijn Raptor ziet er nog aardig netjes uit. Er zitten dan ook Bumpers op voor en achter, en heb ik de Bussings vervangen door Riptide bushings die beter bij mijn gewicht passen (namelijk 68Kg) ook deze krijg je indien je dat wilt er gewoon bij!
Er is 1 ding die mist bij mijn board dat is namelijk de EU kabel. Ik gebruik momenteel zelf de kabel van mijn Printer om stroom naar het acublok te krijgen. (deze heeft ook zelfde Voltage en amps…) Dit is dus een dingetje, zulke kabels kun je online kopen voor nog geen 10 euro, en warschijnlijk als je met de Enertion support praat kunnen zei dit ook voor je regelen!

Prijs: Ik heb zelf rond de tijd van mijn aankoop 1550euro betaald, en zelf zat ik tedenken aan een verkoop prijs van rond de 1400 euro, natuurlijk is er ruimte voor onderhandelingen :slight_smile:

Ik Hoor graag of mensen intressen hebben in een Raptor 2.1!
Voor meer Informatie of Foto’s of andere vragen/comments, stuur me gerust een Whatsappje
Tel: +31652875951

Ben benieuwd naar de bioboards. Wanneer is die binnen?

Is misschien wel handig als je een prijs van verkoop aangeeft.

Heb ik gedaan :slight_smile:
Ik heb mijn Bioboard nog niet besteeld, moet eerst mijn Raptor verkopen voor ik voldoende geld heb voor een Trorium. aangezien ik liever niet zonder geld rond wil lopen XD.
als ik hem heb zal ik mijn ervaringen er zeker over delen !

Bioboards dubbele range? Hoeveel weegt ie wel niet?!
Raptor is al een heftig board ivm praktisch elk ander prebuilt board.

Je kan ook een lader meenemen naar je werk?

Hey @Gunnar Ja de Bioboard word verkocht met 72cels en de raptor met 40, dus bijna het dubblen. qua gewicht verschilt het maar 3 a 4 kilo, zwarder hij weegt dan richting de 14a 15killo. Ook is het bij de Bioboards mogelijk om te converten naar een AT wheel :slight_smile:

Een lader menemen naar me werk is sws nodig, maar mijn board is al leeg voor ik op werk ben. En om nou de laatste 1 a 2km te paddelen heb ik niet echt zin in, en om nou EConomich te rijden is ook niet echt voormij besteed, mijn idee was dan ook om met de Esk8 tegaan ipv met de racefiets, en hier dus ook tijd winst mee tebehalen enzo vandaarr.

Je kan altijd nog dichter bij je werk gaan wonen!:sweat_smile:

closed #7