Replies to Endless picture thread

Wist niet dat je die met griptape zo kon bestellen. Ziet er wel goed uit.

Kom naar de kartbaan event in België deze zaterdag.

Spijtig genoeg niet :sweat_smile:Is een photoshop concept!
Ik zal er zijn zaterdag, tot dan!

Damn @Robin, jij bent weer hard bezig geweest met knutselen… Ziet er goed uit!

Hoe veel uur kun je nu vanuit huis weg zonder dat het er mee stopt? :smiley:

Hay, mijn unity komt volgende week binnen, maar ik denk normaal rijden een uurtje of 4/5?.. Km of 100 denk ik …ik reed met 50 cells al 45 tot 50 km…:smiley: Ik dacht dan doe ik meteen maar goed want dan ben ik van het laden af :wink:

Wat zien we in foto 130959? Wordt dat de mal die de vorm van de accu’s heeft, voor het maken van carbon fibre? En had je geen dikke balk voorhanden, dus maar balk gemaakt van wat planken?

En 140029?

@Robin weet dat het beste… Vertel eens meer Robin!

https://esk8.nl/uploads/default/original/1X/d5dac8100a950b02f76bc355bc2982a7646ce932.jpeg

https://esk8.nl/uploads/default/original/1X/ac3491f6f5b60d49a8df145237884d95f0e794b4.jpeg

Echt lekkere specs. Rijd je nu nog op originele evolve motor controller?

Dat hout is inderdaad voor de mal te maken, Ik had nog wat stukken over en daar heb ik een blok van gelijmd. Op de lintzaag foto ben ik de ronding van het bord aan het uitzagen waar ik een tweede kleine mal van gemaakt heb… Het board loopt namelijk van links naar rechts rond en van voor naar achter rond. Nadat de mal klaar was heb ik een hele enclosure gemaakt maar omdat de Evolve gtx veel flex heeft en ik zoveel batterijen erin heb dus de enclosure heel hoog is geworden gaat dat niet meebuigen. Dus daarna is de enclosure weer in delen opgesplitst met op elk deel een overkapping naar het volgende deel (kunstof molding die ook weer voor extra sterkte zorgen, dit zijn de zwarte banden die er overheen ziet lopen) en net als dakpannen over elkaar heen…dus super flex! Het zit zo op elkaar en tegen elkaar aan dat er zo goed als geen water in kan komen, en De delen iggen over elkaar als dakpannen van voor naar achteren dus als er water op zou komen stroomt het er overheen naar achter door het rijden. Het accupakket ligt met 2 roestvrij stalen beugels eroverheen vast aan het bord, dus totaal los van de behuizing. En als ik bij de controller wil komen hoef ik maar een deel weg te halen en niet de hele behuizing :grin::+1::wink:

Mijn evolve heb ik vorige maand op Marktplaats gezet en was hem binnen een dag kwijt… Ik ben geheel overnieuw begonnen dus alles is nieuw… Alleen mijn wielen heb ik overgezet. Ik kreeg gisteren een berichtje dat volgende week mijn controllers opgestuurd worden :+1::+1::+1::+1:

Damn, mooi werk van gemaakt dan!
Die moet ik binnenkort wel keer in het echt bekijken :slight_smile:

Nice!

Ja, dacht omdat je wel het deck nog had dat je langzaam aan de evolve omgezet hebt en misschien nog wel de controller gebruikte :slight_smile:

Gezellig, heb je al weer een board dat wat verder komt?

En Ik heb gelijk ook twee gtx boarden besteld voor als ze niet meer leverbaar zijn…:wink: Ook de unity en bms heb ik allemaal dubbel op de plank liggen straks…dan hoef ik me geen zorgen meer te maken als iets stuk gaat dan kan ik het direct wisselen…:innocent:

Gelukkig hoefde ik niet zo lang te wachten op de unity’s want ik zit al een maand in de USA dus die maand reken ik niet mee…:wink: Als ik thuis kom volgende week dan zijn ze er bijna hoop ik…

En ik ben ook op Evolve gebleven omdat echt niks kan tippen aan de wendbaarheid/flex en het surf/carve gevoel van die boarden met dubbele kingpin…en je weet het he…geen meter rechtdoor maar carven ! :grin::grin::grin::+1::+1::+1:

Haha :joy:

Nou snel binnen krijgen dat spul en opbouwen inderdaad. :slight_smile:

Ik moet zeggen dat ik ook nog steeds dat carve gevoel mis bij al die andere boards. Doen ze gewoon goed met die dubbele king pin

Wow: Higher level dit! Dank voor de uitleg!

Je moet mijn surfrodz tkp proberen. Carved nog beter dan dkp.

Maar toch mis ik het scherpe draaien en snelle bochten werk met enkele pin…:wink:

Ja he, en de flex van het board wil ik echt niet missen…of je moet op lucht brandjes gaan rijden maar dat wil ik niet…

Geen probleem, gewoon aan beginnen en je gaat vanzelf verder en verder op hoger niveau…:wink::+1: