Remote voor VESC

Ik ben op zoek naar een remote dat werkt met een VESC. Heeft een van jullie toevallig zo’n remote (met receiver) thuis liggen die je kan missen? Ik neem hem graag van je over.

Groeten,
Misha

Ik heb deze thuis liggen als reserve.

Heb hem daar gekocht. Met standaard shipping duurde het wel 4 weken voordat die binnen was.

Ik zou anders ook voor deze gaan.

Zelf rij ik nu met de enertion nano-x.

Ik was ook inderdaad al naar de Enertion nano x aan het kijken. Maar dat zou nog ruim 2 weken duren qua verzending. Sinds ik hiernaast een NRF-remote maak die over 2-3 weken klaar moet zijn ben ik alleen vervanging nodig tijdelijk. En er zijn maar weinig nederlands winkels/webshops die dit verkopen.

Verkoop je je reserve remote ook wellicht? :s

Helaas is mijn reserve.

@eboardsolutions verkoopt een maytech remote. Die kan je denk ik zo binnen twee dagen krijgen.

Maytech remotes in stock ja :slight_smile: Als je tijdig bestelt heb je hem woensdag :slight_smile:
grtz

Hoeveel vraag je voor zo’n remote met reveiver? incl. verzending :slight_smile:

49 voor remote, 7 voor verzending denkik :slight_smile:
grtz

Neem er graag een van je over. Vanaf waar verzend je? Anders zou ik wellicht de remote op kunnen halen vandaag :slight_smile: Doe mij een PM met je adres als dit mogelijk is.

Groeten,
Misha

Ik ben van Hamme 9220, Belgie

Ik heb inmiddels een Nyko Kama gevonden in de buurt die ik nu aan de praat probeer te krijgen. Dus is niet meer nodig :slight_smile: