Opzoek naar custom eboard builder

Hoi,
ik ben opzoek naar een custom eboard builder.
Wil namelijk een board met componenten van verschillende eboard bouwers maar heb zelf niet de skills om het in elkaar te schroeven.

Board zou moeten bestaan uit de volgende componenten:
Landyacht Bamboo Stratus
Suspension Longboard Truck (of baseplate)
Carvon V4 torque drive of speeddrive R
verwisselbare batterij zoals koowheel of een sanyo 8.5Ah baterij
remote als wowgo board
Abec 11 superfly 107 mm wielen
Zealous Ceramic Longboard Bearings

Hoor graag of er een bouwer te vinden is in Nederland die dit kan.

Zou eens informeren bij @TijmenVDP of @Yecrtz (gezien die de carvon zelf ook heeft)

Mooie setup trouwens! :slight_smile:

Thnx voor de tag. Verwisselbare batterij is wel lastig hoor. Ik zou eerder voor een batterij gaan die veel range heeft en goed weg gewerkt zit. Heb nu een 12s5p onder m’n street setup hangen en ik krijg die niet met 1 ride leeg… (iets van 50+ km range, ga gem 7wh/km). Opladen gaat supersnel.

Let er op dat je met de torquedrive 10s nodig hebt (12 is teveel) en met de speeddrive 12s. Heb zelf 107s op m’n carvon speeddrive gehad, t is mij te snel met te weinig torque. 97mm is perfect.

Ik ben zelf best druk met van alles en nog wat atm

Inderdaad is verwisselbare batterij best moeilijk.
Ik kan best een board voor je maken, maar heb het ook erg druk op het moment met batterijen puntlassen

Ik ga eerst nog wel even verder kijken en uitzoeken of ik het niet zelf kan bouwen met off the shelf componenten. en stekkers. Snelheid is niet mijn doel. Wil wel wat torque hebben om in de bergen ook de wegen op te kunnen.
Ben zelf niet de lichtste met 100 kilo dus ook daarvoor is wat extra torque wel handig.
Zou wel handig zijn als die batterij en houder van koowheel boards ergens te koop zou zijn.
Of is die nog veels te klein voor een torquedrive motor.

6374 of groter, 170 of 190kv motoren zijn dan wel relaxed. Veel torque, ga je nog steeds best snel mee met average overbrening van 15/36.

hoeveel km/u is ‘best snel’

50 km/u op 10s, met 12s nog sneller

50 kmpu op 10s is best knap. Ik rij dan wel 15/36 op 80mm, maar alsnog
Is dat trampa setup?

Naar mijn mening is 40kmh snel genoeg. Als ik relaxed maar toch vlug wil rijden blijf ik rond de 30kmh hangen.

Ook +1 voor grote batterij ipv verwisselbare batterij

Edit: overigens zie ik niet in waarom je een avenue suspension truck vóór zou nemen als de achterste truck dat niet is. (Baseplate kan je niet zomaar veranderen trust me)

Das m’n oude streetboard setup. 190kv met 16/36 belt op 10s 5000mah lipo’s en 83mm wielen. Top speed 51km/h