Moet je een ESC in programmeren?

Ik heb dus deze kit gekocht:
https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skateboarden/m1331861679-electrisch-skateboard-doe-het-zelf-pakket.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Maar dit is de eerste keer dat ik er een in elkaar zet. Is dit echt moeilijk of? Moet je iets programmeren enz…

Ik stress hem hard

Je kan met de programming card parameters aanpassen op de esc. Maar ik keek ook even op de advertentie en zag dat er geen motormount bij zat. Heb je daar al rekening mee gehouden?

Hij zei dat ik hem helemaal in elkaar kon zetten, en werkendm

Volgensmij zit er toch echt geen motormount bij of ik moet hem over het hoofd zien. Ook zul je waarschijnlijk nog gaten moeten boren in een wiel om die met de pulley te verbinden.

Gaten boren lukt gelukkig wel, maar dat ander?!
Dus ik kan hem hoogswaarschijnlijk niet in elkaar zetten?

Ik zie dat op die advertentie het volgende er bij zit:

• Skateboard deck
  • Wieltjes en trucks
  • Turnigy SK3 5065 275kv Motor
  • ESC (Electronic speed controller)
  • Led program card voor ESC -> die heb je nodig om je esc in te stellen… is waarschijnlijk vooral om te bepalen hoeveel Volt ( ook wel 8S, 10S, 12S, hoeveel cellen in serie) je eraan hangt. En misschien iets met motor detectie.
  • Pully’s + Gears + Belt
  • 2x Zippy 5000mah batterij
  • Imax balance charger
  • 2x broodtrommel voor behuizing
  • Wireless remote + receiver

Zo te zien aardig compleet; maar mis inderdaad een motor mount…

wat voor trucks zijn dat eigenlijk? Lijken beetje op paris, maar zijn het volgens mij niet

Er zit een motormount bij! Heb ik gevraagd!

Trucks weet ik niet, kan morgen wel kijken als die binnen is!

als er een mount bij zit komt het vast wel goed :slight_smile:

haha ja! Alleen weet ik niet waar ik moet beginnen… Hierover maak ik een topic, later over.

Eerst alles testen :eyes:

Wat bedoel je hiermee? haha

Als je gaat beginnen morgen met je board zou ik eerst alles testen voordat je het op zn plek zet

Ik gok namaak van Randall trucks