Mike stelt zich voor

Hallo allemaal!
Jaren geleden voor mijn zoontje een longboard gekocht.vrij snel daarna er zelf ook een gekocht. Nu hebben we diverse boards waaronder een Baghra, Carver en een Bossa. Tijd voor iets nieuws.geinfecteerd door de gave filmpjes op YouTube. Lijkt me gaaf om samen met mijn zoon ( inmiddels 18) te gaan touren op een Evolve Bamboo GT. Misschien zelfs weekendjes weg. Eerst oriënteren en sparen voor 2 boards. Tips en trics zijn welkom. :grinning:

Hi Mike, welkom op het forum! Leuk dat jullie samen willen gaan rijden! Hebben jullie ervaring met elektrische skateboards? Want meteen een board van 1200 euro is ook veel?

Ik weet niet of je 22 april wat te doen hebt maar dan hebben is er een ride out in het Twiske, ik weet zeker dat daar een boel Evolves bij zullen zijn, misschien een idee om te testrijden?

Daar kan je alles lezen over het zelf bouwen van een elektrisch skateboard wat ook naast het skaten leuk is. En goedkoper ook nog als je je portemonnee het toe laat.

Als je dit van plan bent raad ik je aan om er eerst alles er over te lezen.

Welkom Mike!

Voel je inderdaad zeker welkom om te komen kijken bij ''t twiske. Denk dat je wel wat boards mag proberen van diverse mensen!

Carver longboard… Is dat met die beroemde Carver surf trucks?

Klopt Zeno. Ooit bij dit merk terecht gekomen omdat wij hier LDP (long distance pumpen) doen. Fijne boards alleen niet voor lange afstanden. Ik zie mijzelf wel mooie tochten maken in de natuur met een Esk8. En misschien wel weekendjes weg met mijn zoon. Zaterdag eerst een cursus Flyboarden op het strand van IJmuiden. Ook gaaf! :slight_smile:

Het heeft even geduurd… door het bouwproject van ons huis in de bossen in Oldebroek geen tijd gehad om te zoeken naar een Esk8. Nu alles uit handen is gegeven en er gebouwd gaat worden, kan ik me ook weer richten op hobby stuff!
Ik heb ondertussen een mooi vrij nieuw Evolve Bamboo Gt board aangeschaft. Deze ondertussen gehaald in een dorpje bij Antwerpen. En nu dus trotse eigenaar… dus laat het voorjaar maar komen en ik sluit me graag aan bij een leuke Ride-out. Kan ik ondertussen even oefenen… see you!

5 februari hebben we een kartbaan afgehuurd, je kan ook mee :eyes:

@Dynamike je kunt nog steeds kaartjes kopen voor morgen!

https://fatdaddy.nl/nl/product/esk8-kart-feb-2019/

Ik moet helaas werken… had het wel super leuk gevonden. Zeker nu het buiten nog zo’n shit weer is en mijn board ongeduldig staat te wachten. In ieder geval veel fun morgen allemaal!

en bevalt hij een beetje? :slight_smile:
en je zoon ook al iets gevonden?

Het is net zoals motorrijden (Harley Davidson 48) en snowboarden… endorfine zorgt voor zeer happy gevoel bij dit soort hobby’s. Het is echt super leuk. Muziek in je oren en lekker touren.
Mijn zoon heeft nog geen eigen Esk8, wel 2 andere boards en mag uiteraard die van mij lenen.