Mijn enertion raptor 2.1 order!

Hallo Eskate rijders!

Over enkele dagen/weken/maanden? zal ik de eigenaar zijn van een enertion raptor 2.1, nu zal ik jullie niet lasig vallen met de wacht tijd tot mijn board.

Maargoed ik heb dus een inpuls inkopen gadaan tot een raptor 2.1 en nu kan ik echt niet wachten tot ik hem krijg! alleen heb ik nog minimale skateboard ervaring… heeft iemand tips voor als ik mijn board eindelijk binnen heb?

Ook ben ik nog opzoek naar een Tas waar ik deze in mee kan dragen, een rugtas, zodat ik mijn board ook makkelijk mee naarschool kan nemen en hem niet constant als handtas van locaal naar locaal moet dragen? nu heb ik al zitten kijken, alleen de tassen die dit er aangeboden worden zijn nogal erg duur, en weet ik niet of de raptor er in zal passen zoals de Boosted backpack…

Ook zit ik te denken om een set extra wielen er bij te bestellen, is dit nodig? en welke maat is dan ideaal?

Alvast bedankt voor de hulp! en hoop snel eens te kunnen rijden met jullie!

Gr Tom!

Utrecht, Oudewater

Welkom Tom!

Qua tas zou ik eens kijken naar dit topic:
https://esk8.nl/t/backpack-voor-esk8/

Met de handvaten van de Raptor2 zul je echter wel zien dat hij makkelijk mee te zeulen is zonder tas (zeulen is het wel, want het is een zwaar apparaat). Op mijn rug (mission backpack) werd ik er niet vrolijk van met de Raptor2 in ieder geval

Als je hem binnen hebt… Start slowly and relaxed en je zult zien dat je het zo onder de knie hebt :slight_smile:

Wanneer je hem hebt zul je geen college meer hebben of het is winter dus probleem opgelost.

:rofl:

hahaha ik hoop niet dat dit het geval is, mijn order is van 14 juli :stuck_out_tongue: en in de winter zal ik dan gewoon door blijven rijden want in Nederland zal het wel weer geen witte winter worden Hahaha

Hey, bedankt voor de info! als ik hem heb hoop ik snel een group ride te kunnen doen!
en over de wielen, wat heb jij ervaren in de tijd dat jij een raptor had?

Ik zou er niet op wachten. Ga een diy maken met korter deck en minder batterijen. Dan ben je er tenminste zeker van dat je nog dit jaar kan rijden.
Dat ding tillen van les naar les gaat zwaar tegenvallen.
Maar ja volgens mij heb je wel geduld anders had je hem niet gekocht of je kwam er daarna pas achter van de levering drama.
@zeno was die van jou niet te koop?

@sayekim Heb er op dit moment 1 te koop staan inderdaad! (is van een maat die naar een land gaat verhuizen waar hij niet echt kan boarden)

@Tomvvliet Qua wielen… voor is niet zo spannend… de factory wheels zijn wat hard dus zou je kunnen overwegen een keer te vervangen. De achter wielen/drive wheels hebben ze al 3 keer nieuwe compound voor gemaakt… In de praktijk heb ik de originele nooit hoeven te vervangen

okee, ik heb bij mijn order wel de 97mm outwheels, en de 100mm gravel wheels, heeft iemand ook een idee waar ik makkelijk 2 wielen kan kopen ipv een set van 4?

Tom, nice nog iemand uit Utrecht erbij. We rijden as zondag onderandere met een groep op het Lint in Leidsche Rijn. Mocht je interesse hebben om wat verschillende boarden te zien. Kom dan langs om 16:00 op de parkeerplaats bij de kruising voor de Intratuin.
De Raptor herefter ziek veel optrekkracht, dus begin rustig. En draag bescherming. Dan wordt de valpartij hopelijk geen enkeltje ziekenhuis. Helm is zeker aan te bevelen.

Misschien tot morgen.

heyy Hans. als ik mijn board heb ga ik jullie zeker een keer opzoeken!
maar op het lint mag er niet met scooters enzo gereden worden toch? nooit aangehouden door handhaving? of politie?

bescherming zal ik zeker dragen. vallen is geen problemen, zelf doe ik al aan inline speed skating. en ben ik redelijk gewend wat het asfalt zoal op snelheid met het lichaam zal doen :stuck_out_tongue:

kan echt niet wachten op mijn board. ik heb tehoren gekregen dat in begin november de producti van de 2.1 gepland staat en de mensen die een order hebben dan ook hun bestel nummer te horen krijgen. en hopelijk zijn en vanaf dan wat minder holdups xD

Nice Bru. Zie je binnenkort, maar waarschijnlijk pas volgend jaar… Enertion kennende😉

Haha… onaardig… maar zo waar :frowning: