Meer range voor je Evolve

Ik ben op zoek naar iemand die zo’n pelycase met daarin een accu en laadsysteem kan maken. Zodat je de Evolve onder het rijden kunt opladen. Als je ook buitenlandse fora volgt begrijp je vast wat ik bedoel.

Evolve tijdens het rijden opladen? Meer info hier over?

Ja graag, als het zou kunnen. Ik weet dat het kan is alleen niet mijn vak. Dus ben afhankelijk van jullie

Heb begrepen dat er wat mannen uit Fryslan zijn die dat misschien maken, ga even voor je informeren

Ik ben vanplan binnen enkele weken eentje te maken… ben nu voornamelijk bezig met het maken van batterijpacks.

Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Bedoel je nou eigenlijk opladen tijdens het boarden… of wanneer je in de auto zit?

Zo’n klein koffertje midden op het bord. Met daarin een accu en electronica. Voor opladen tijdwns pauze en tijdens het rijden. Ik heb een duitser op de chat die de controler maakt. Maar comminicatie is lastig. En ik heb er geen verstand van. De accu moet ook aan bepaalse eisen voldoen. Dan kan hij het goed instellen.

Lastig verhaal

Komt helemaal inorde :wink: hoop er binnen 2weken aan te beginnen

ok, keep me posted. En bij voorbaat dank.

Zo’n dude heeft een vergelijkbaar systeem voor de Onewheel gemaakt. Kunt die kit miss gebruiken/namaken.

Meerrrr info hier

Maakt toffe kitjes die gast! :star_struck:

@Pjotr Wat zijn nu de specs voor dit boxje? En hoe universeel is zoiets nou, werkt neem ik aan op alle 10S systemen (mits deze voor 10 s gebouwd is?) ?