Meepo / wowgo / unbranded

Hi! Ik wil een wowgo of meepo aanschaffen. Beide zijn te koop bij fatdaddy maar uitverkocht. Nu zie ik op de site een zelfde board zonder merk. Op de website staat dat het uit dezelfde fabriek komt. Heeft iemand ervaring met dit board? Ik wil liefst namelijk geen fatdaddy branding. Als het board werkelijk gelijkwaardig is aan een wowgo, wil ik deze gaan kopen. Maar kan niets over de specs vinden

Gaat om dit board:
https://fatdaddy.nl/product/dual-hub/

@mydutch

10characters

Hi @Denneboom tof dat je een China board wilt kopen. Ik werk bij FatDaddy dus kan je direct helpen!

Super stom dat je ons design niet mooi vindt. Als je een ander design beter vindt kan je eventueel via onze website je eigen griptape laten maken?

De onderdelen worden in dezelfde fabriek gemaakt als Meepo en WowGO. Het enige verschil is dat het board in Nederland in elkaar wordt geschroefd. De onderdelen zijn identiek.

Wat betreft de Dual Hub, deze heeft wel een lange levertijd (de eerste batch is verkocht, tweede komt eraan). Alhoewel ik het liever niet doe adviseer ik je (als je het board snel wilt) aan om deze bij een andere leverancier te kopen. Of misschien je budget iets verhogen en een Koowheel Kooboard kopen?

Laat je mij weten wat je keuze is geworden?

Oh hi @mydutch ik vind jullie design niet lelijk hoor! Het is alleen zo groot. Ik heb gewoon liefst een zo zwart/egaal mogelijke griptape. Als het logo er wat kleiner op staat is dat al een huge win!

Koowheel bleef ik eigenlijk van uit de buurt omdat ik er wat negatieve dingen over heb gelezen en er veel Koowheel knockoffs zijn te vinden uit China (dacht ik). En daardoor leek het me lastig om een goede te onderscheiden van een neppe. Zonder verdere ervaring met de producten. al vind ik de wowgo wel nog steeds het mooist.

Heb je enige indicatie op wat voor termijn de dual hub motors weer geleverd worden en jullie board (of de wowgo) weer beschikbaar zijn? Ik heb geen moeite met wachten.

iig alvast bedankt! Also, tof dat jullie oa hier op een community service bieden!

We hebben verschillende griptapes (wel met ons logo) als je bij je bestelling even aangeeft welke je wilt dan zorg ik dat die erbij wordt gedaan.

De WowGo komt niet meer terug omdat wij nu de Dual Hub hebben. Ik hoop deze met 3 weken weer op voorraad te hebben.

De nieuwste Koowheel (de Kooboard) is zeker de moeite waard om in te duiken. Helemaal omdat deze best uniek is door de vervangbare wielen en vervangbare batterij.