Matthijs stelt zich voor (onewheel)

hallo allemaal. nadat ik deze vakantie op een surfkamp in Frankrijk ben geweest en daar op een onewheel XR+ heb gereden was ik over. enige minpunt? de onewheel XR is maar liefst 2000 euro, en zolang ik er het geld er nog niet voor heb en ook de zekerheid niet heb dat de politie hem in beslag neemt, moest ik mijn heil bij een goedkoper alternatief zoeken.

Heel toevallig, dat er op het moment van afspeuren en zoeken op marktplaats een onewheel trotter te koop stond. dit is de Chinese namaak versie van de onewheel+. Wel met minder power, maar met dezelfde funfactor! het was wel een wat hogere learning-curve dan de XR, maar met wat oefening prima rijdbaar en zeker geen spijt van!

ik rijd in de omgeving van de universiteit twente, waar veel bospaden achter liggen. met het bereik van 10 km kan je makkelijk een uur rijden door de bossen, wat een heerlijk gevoel geeft.

mochten er meer mensen rijden in de omgeving enschede, laat het me weten!

mvg

matthijs

Laat wat foto’s zien aub.

10km voor 1 uur is wel fijn maar dat is wel een laag tempo dan.

Niet dat je snel hoeft te gaan om er van te genieten. Zeker niet in de bossen.

In het bos gaat het ook niet hard. Het zijn wandelpaden die meestal niet Breder dan 30cm, en de ondergrond is erg onregelmatig met takken, stenen en boomwortels.

De maximum snelheid van de trotter is 20kmu, pushback op 15 maar in het bos gaat de gemiddelde snelheid niet hoger dan 8, dus dan houd je het wel een uur vol :stuck_out_tongue:

Wel mooi ding om te zien zo! En welkom hiero :slight_smile: !

Heb je nog een close up foto?

hier een review van het board, mocht je geinteresseerd zijn!