Koowheel kooboard ervaringen?

Ik heb een paar weken terug een kooboard gekocht. Bij voltaboards.

Alles werkt goed, geen problemen gehad buiten dat ik 2 keer voor heb gehad 1 van de motors blokkeert(het was een beetje vochtig).
Dit probleem was dan de volgende ochtend verholpen, door te drogen vermoed ik.

Dit was voor mij echter al geen goed teken.

Nog iemand kooboards hier? En wat zijn je ervaringen

Thx!

Ik rij al een klein jaartje met een kooboard.
Tot nu toe goede ervaringen… maar ik rij eigenlijk amper met nat weer gezien het voor mij vooral leisure is. Daarnaast heb ik nog een aantal andere boards waardoor hij ook niet extreem veel wordt gebruikt.

in praktijk mooie specs voor een mooie prijs iig.

Trek wel voor zekerheid al die imbusjes na van je drive wielen, die willen af fabriek nog weleens niet super strak zitten

Ik heb het probleem dat mijn er speling op 1 van mij motors zit. Er komt ook een “sqeaky” geluid vanaf tijdens het rijden. Weet niet of dit hierdoor komt. Denk je dat dit door vocht zou kunnen komen?
Ik ben nu van plan een owndboard Tiny en een ownboard mini Stoked te kopen

squeeky geluid komt waarschijnlijk uit de ophanging van de batterij, die zit in een soort veertjes en die gaan vrij snel dat geluid maken… je zou kunnen proberen ze iets te smeren maar wordt lastig ben ik bang.

Speling welke kant op? ik zou sowieso even die imbusjes controleren als ik jou was!

@SmokeRider is het nog gelukt?

Het is wel echt 1 van de motors dat een vreemd geluid maakt. ik ga hem insturen. Maar ik heb een heel mooi DIY board gekocht van iemand in belgie. Neem een kijkje en vertel me of het een goede koop was (ik ben heel tevreden) https://www.instructables.com/id/POWERFUL-1000W-DUAL-HUB-ELECTRIC-LONGBOARD/