Ik rij vooral functioneel

Sinds augustus 2015 rij ik door Amsterdam op een Evolve Bamboo Street & All-Terrain 2in1. Vooral voor tripjes naar de trein, werk en naar de kroeg; nogal functioneel dus. Tot zover geen echt lange tourritten.
De all-terrain banden gebruik ik 's winters. De beleving is wat anders, maar wel zo relaxt op de vaak niet-geasfalteerde wegen in Masterdam.
Het wachten is eigenlijk op het moment dat mijn kids hun step inwisselen voor een board. Misschien dat we dan samen wat langere afstanden gaan doen…

Hey, da’s mijn (non electric!) longboard :slight_smile:

Welkom Armand!
Had eigenlijk verwacht dat je nog steeds enkel op AT’s rond zou rijden :slight_smile:
Blijft wel een heerlijk board die bamboo <3

Hi! Dit is precies wat ik ook wil doen in Amsterdam. Heb je wat ervaringen met de politie tijdens het rijden? Ze kunnen ‘m namelijk naast een boete ook in beslag nemen. Dat houdt mij er op dit moment van om er een te bestellen.

Hi. Ik ben nog nooit aangehouden en dat terwijl ik om mn ritje naar het station langs een politiestation rijdt. In het begin lette ik nog wel op politie en probeerde dan niet te laten merken dat ik electrisch reed, maar dat doe ik nu niet meer. Vrienden met electrisch longboard en one wheel zijn ook nog nooit aangehouden.
Er is hierover trouwens ook nog een speur topic.
Ik zou zeggen: don 't worry.

Thanks! Dat geeft me wat meer vertrouwen. Denk dat ik ‘m dan vanmiddag ga bestellen!

Welke?
Ik zou nu eentje zonder belt en wat waterbestendiger kiezen.
Daar vindt je op dit forum nog wel e.e.a. over.

Enjoy the ride…

Oh thanks. Ga ik even naar kijken. Wilde niet teveel off topic gaan hier. Maar ik heb nog steeds voorkeur voor de wowgo s2. Alternatief de meepo. Kwam op fatdaddy ook een merkloze tegen die uit de zelfde fabriek schijnt te komen. Dat is een wat snellere levertijd, als de kwaliteit gelijk is.

Heb even gekeken naar de Jed board. Vind 1100 usd toch net iets te veel voor m’n eerste eboard.

Fatdaddy heeft wel hele fijne service, dus je kunt het altijd even navragen :slight_smile: