Ik heb alles, waar moet ik beginnen? haha

Ik heb eindelijk alles in huis, alleen moet ik kijken waar ik begin… Moet ik als eerst het board gewoon normaal in elkaar zetten etc…

Ik ben zelf eerst begonnen met alles uitleggen op mijn board, daarna heb ik de connectors aan elkaar gesoldeerd. toen heb ik alles op de juiste plek vastgemaakt

Ik zou beginnen om eerst alles eens over je plank uit te leggen op de (min of meer) juiste positie en volgorde.

Zelf begin ik graag met het in orde maken van alle mechanische zooi. Tandwielen enzo en zorgen dat je motormount lekker zit, je enclosure op je board mounten (let op de lengte van de draad van je motor)

Daarna alles passen in je enclosure, hoeveel draad heb je nodig tussen onderdelen? Waar komt de aan/uit knop? Waar komt de chargeport? Zit het elkaar allemaal niet in de weg?

Als je eenmaal hebt bepaald hoe alles komt te liggen ga je de bedrading regelen. Dit doe je NA het passen want dan weet je hoeveel draad je waar nodig hebt.

Als alles klaar is laadt je eerst je batterij helemaal op, daarna sluit je alles aan en configureer je de ESC en link je de remote.

Als je dat gedaan hebt een laatste check of alles klopt en de belt er niet af kan draaien en dan testen!

Edit: ik zie net dat je lipo’s hebt. Vergeet de chargeport