Hulp gezocht bij maken Custom batterij en enclosure!

Hallo Allemaal,

Ik ben since een redelijk “lange” tijd eigenaar van een Enertion raptor 2.1 Nu is dit ding echt een beest en ben ik er erg blij mee. Alleen ga ik van mijn Raport een Custom DIY build maken.
Om te beginnen heb ik een landyachtz switch 42" deck 2dehands gekocht, geschuurd en mat zwart gespoten. Om de Drop in het deck te comperseren heb ik raisers gekocht en 75mm skate schroeven.

De volgende stap.
Het volgende wat ik wil doen is (Met hulp) een custom batterij maken. Omdat ik van het Esk8’n niet genoeg kan krijgen wil ik de zo groot mogelijkste batterij onder dit deck plaatsen. 12s(6-12)p. Met samsung q30 cells. En natuurlijk een BMS.
Hiervoor heb ik hulp/advies nodig. Ik heb nog nooit met batterijen gewerkt, en heb ook niet de materialen/gereedschappen/(skills). Om VEILIG en verandwoord dit te doen. En ben ik dus opzoek naar iemand die mij hier bij wilt helpen of dit zelfs voor mij kan doen. (Natuurlijk met een betaling of vergoeding iets).
Voor deze Nieuwe custom batteij is natuulijk ook een custom Enclosure nodig.
Deze kan ik mogelijk zelf maken, maar natuurlijk kan ik hier zeker advies en of hulp bij gebruiken.
Zelf zit ik te denken om een Carbon fiber enclosure te maken, deze word dan direct op het board gemaakt met een mold van hoe groot het nodig is om de batterij en Focbox er in te krijgen. En deze vervolgens onder het board te monteren.

Voor later
Wat ik later nog wil doen aan dit board is natuurlijk de switch maken naar een belt setup met At wheels. Maar dit is iets waar ik me later druk om ga maken.

Duss, Wil/Kun jij mij helpen met mijn DIY custom batterij en Enclosure dan hoor ik het graag! Deze volgende stap wil ik graag asap maken :wink: . ( Het budget is aanwezig sirca 600euro, en indien nodig nog wel extra)

Tom

Ik zou je er eventueel wel mee kunnen helpen, heb al een aantal accu’s gemaakt met een Arduino spot welder:

Stuur maar een DM :slight_smile:

Je batterij ziet er een beetje gevaarlijk uit :sweat_smile:

@Tomvvliet je mag me ook altijd een berichtje doen op mijn insta: https://www.instagram.com/electricpacks/

lol, heb je tips? Van dat visboard heb ik inmiddels :slight_smile: en van die rondjes

Neem een kijkje op deze topics

Hoekjes van de scherpe nikkel afknippen wordt geapprecieerd. + dan fishpaper gebruiken op de positieve kant en ook tussen serie groepen.

Meerdere lagen nikkel gebruiken. Ik weet niet hoe je jouw balance wires hebt gedaan.