Hans stelt zich aan... Euhhh voor!

Ook mezelf maar even voorstellen.
Heb pas een paar maanden een Backfire Galaxy II board. Gekocht via Indigogo voor een €380,-
Daarvoor eerst een klein jaar geoefend op een normaal longboard.
De Backfire G2 is een prima beginner board, maar ik begin nu wel de minpunten ervan te ervaren.
Aangezien ik alleen nog maar in de winterperiode erop heb gestaan weet ik niet of het helemaal eerlijk is om te vergelijken, maar de beoogde specs haalt dat ding sowieso nooit.
Na een klacht mail richting de makers heb ik een nieuwe controller ontvangen. Aangezien ik niet harder ging als 27 km/h IPV de beoogde 40 km/h. Nu haalt die een 32 km/h en heeft een range van iets van 8 km. Dus niet bijster veel, maar zoals ik al aangaf, voor een beginner board best oké.
Als de temperatuur buiten zometeen weer beter is heeft die misschien wat meer range.
Zelf woon in in Utrecht Leidsche Rijn, aan het Maxima park en dus ook Het Lint. Misschien leuk om een keer een tochtje te plannen.
Ook in het bezit van een DJI Spark drone, dus misschien wel leuk om zondag mee te nemen.

Momenteel lekker aan het boarden in de Alpen (Les Arcs en La Plagne). Morgen nog een half dagje, en weer terug naar NL.
Zie jullie hopelijk zondag, als er nog wat energie in mijn lichaam zit…

Dit alles op m’n mobiel getypt, dus hopelijk is de lay-out een beetje oké.

Ha Hans! Welkom :slight_smile:

Maximapark is ook echt fantastisch om te skaten zo te zien! Stel voor dat we daar een volgende keer ook een keer een meet houden!
Ik werk in de Meern, dus zit daar regelmatig dicht in de buurt :slight_smile:

Hopelijk ben je er inderdaad zondag bij! En mocht je te moe zijn om te boarden doe je een biertje mee en film je ons met een drone :stuck_out_tongue:

Denk trouwens dat je range wel iets omhoog gaat met lekkerder weer, snelheid vraag ik me echter wel af… ben benieuwd!

Je accu werkt minder goed in koude weersomstandigheden. Als het warmer wordt haal je hier ook meer uit.