Grip tape design poll

Je kan je eigen griptape ontwerpen en bestellen voor pakweg € 40,-, dat wisten de meeste van jullie waarschijnlijk al wel.

Ik ben eens aan het photoshoppen geslagen en kwam op deze 3 designs uit.

Ik denk dat deze foto’s wel een stuk meer sprankelend zijn dan het echte resultaat. Ik weet niet of wielen in alle kleuren te bestellen zijn. Kom ik nog wel achter.

Ik ben wel benieuwd welke jullie het mooiste vinden!

De poll loopt 10 dagen. ‘Voters are public’ wil zeggen, je profielfoto komt in beeld als je stemt. Ik neem aan niet wát je stemt.

• Dragon & Stars
  • Anime (RWBY)
  • Jules Verne by Rebecca Dautremer
  • Geen van de drie…

0 voters

Het idee is geweldig, alleen de plaatjes mogen veeeel simpeler. Niemand wil rondrijden op een sprankelend uitgedoste glitterbomb. De meeste eskaters houden van strak en simpel. Ook zie ik bijna nooit dieren en of personen voorkomen.

Mijn suggestie is wat vette prints in felle kleuren, maar die er nog wel enigzins simplistisch uit zien zoals dit:

Dit is wat ik wel op mn grip zou willen hebben eventueel. Of afbeeldingen zoals deze, niet per sé dit. Wat ik probeer te zeggen is “keep it simple.” Overigens spreek ik nu voor mezelf he, er zijn vast anderen die iets anders vinden

Edit: ik ging er vanuit dat je dit wou gaan verkopen. Als ik je bericht nog een keer lees krijg ik het idee dat je dit alleen voor jezelf wil gaan doen, klopt dat?

Hi Mees,

Dank voor je reactie. Zo kan je het inderdaad ook lezen: alsof ik het zou willen verkopen. Dat had ik me niet gerealiseerd. Sorry. Nee, dit gaat over mijn eigen board.

Ja, ik ben inderdaad wel los gegaan met de designs. Ik was geïnspireerd door wat je vindt als je (Google images) zoekt op “Skate board designs”. Maar ik realiseer me nu, dat als je zoekt op “Skate board grip tape designs” het al een stuk rustiger wordt. De sky is the limit meer voor de onderkant…

Nu ben ik alleen wel heel benieuwd waar je dat griptape kan laten maken :face_with_monocle:

Lijkt mij ook wel interessant

Whateverboard, Litgrip of Splattergoat. :wink:

Zie ook deze video over dit onderwerp: