First Build: KS m1 | 10s-2p | Racestar 200KV | PWR ESC | and more

Na mijn eerste eboard, besloten dat ik zelf wat in elkaar wil knutselen met een belt drive en meer flex in het board. Het moet toch comfortabeler kunnen dan een stijve HUB.

Ik heb wat onderdelen bij elkaar gezocht. Ben nieuwsgierig wat jullie er van denken…
Natuurlijk heb ik al wel gekeken op een eskate calc. Maar wat denken jullie dat deze setup doet qua max speed en range?

Kracked Skulls M1
Paris Trucks

https://meepoboard.com/products/sanyo-20700b-battery-pack-10s2p-custom-made

Voor motor en motormount zijn er betere opties beschikbaar. Wat is je algehele budget?

Ik heb geen bedrag in gedachten… Maar zoals je kunt zien aan de items, niet teveel. Als ik voor een paar tientjes er goed op vooruit ga dan vind ik dat zeker interessant. Mocht je ideeën hebben dan hoor ik dat graag.

Frederic van www.electricboardsolutions.com heeft hele goeie onderdelen. Als ik je een advies mag geven zou ik voor single motor gaan en eem maytech VESC nemen. Het verschil tussen een ESC en een VESC is echt enorm, ook is een VESC veiliger. De batterij is altijd duur dus het is idd goed om voor een liion pack te gaan (ivm opladen.)

Als het je leuk lijkt kan je de nl/be esk8 whatsappgroup joinen voor wat meer info en meningen van anderen