Even voorstellen

Hi all,

Ik ben Willem uit denbosch, Noord Brabant.
Ik heb mijn eigen esk8 gebouwd met de volgende specs

• dual hub 90mm (alixp)
  • dual vesc DIY
  • 10s3p DIY (van oude laptop accu’s en spotwelder)
  • Smart BMS met Bluetooth
  • lunacycle antispark
  • eigen design 3d geprint battery en vesc housing
    https://www.thingiverse.com/thing:2937580

Topsnelheid 32km/h ( moet er nog wel meer uitkeringen al ik de vescs beter tune)
Actieradius nog geen idee theoretisch 15km

Verder repareer ik veel electronica als uit de hand gelopen hobby www.electronicareparaties.nl
en als dayjob schrijf ik firmware voor CV ketels ( moet ook gebeuren :wink: )

Firmware voor cvketels? Da’s weer eens wat anders! Post een foto van je vesc instellingen, dan kunnen we je feedback geven als je dat wil

setje fotos van mijn setup

Ik zal vanavond even wat screenshots posten

Ik moet zeggen dat ie al best aardig rijd, maar sinds vandaag knalt ie power eraf als ik vol gas probeer weg te rijden (lijkt een currentlimiter of undervoltage), ik heb de BMS gebypassed voor power naar de VESCs.

Gaaf project @Willumpie82! En welkom :slight_smile:

Ik heb het probleem van het slecht optrekken gevonden, heb de pc even op de vesc aangesloten na een ritje, zoals ik al dacht, undervolt error :(, heb net toch maar even een setje 18650-30q’s besteld bij nkon…
die laptop accu’s hebben een ontlaadstroom van ~2A, die 30Q zitten op 15A/st

Van het weekend even mijn nieuwe 30Q (10s3p) accupack in elkaar gelast/gesoldeerd. (ja in de eerste foto zijn sparks van de puntlas :P)
t board gaat er nu als een malle van door (wel prima doseerbaar door throttle curve in de VESC)
heb nu de uiteinde en balance leads aan gepuntlaste tabs vast gemaakt voor een strakker geheel. het uiteindelijk resultaat zit wel in zwarte heatshrink (idem als vorige pack)