Eerste board kiezen

Beste forum leden,

Ik wil al een tijdje mijn eerste board bouwen/kopen. Na wat gezocht te hebben zit ik nu te twijfelen welk board ik zou kopen/bouwen. Ik twijfel tussen de Meepo V2 en een kit van www.diyeboard.com (de dual belt 10s5p om precies te zijn). Ik weet niet of er mensen hier al ervaringen met deze site hebben? Het ziet er allemaal een beetje goedkoop uit. Ik snap dat als ik deze kit koop ik zelf veel onderhoud zal moeten doen. Wat zouden jullie aanraden?

Mvg Stijn.

Hoi stijn! Leuk dat je een E-skate overweegt.

Als eerste tip: diyeboard is rebranded chinese meuk. Het kost mischien wat minder maar je hebt ook minder, daarnaast heb je nog een deck nodig en dan moet je het ook zelf monteren. Om nog maar te zwijgen over import, shipping en douane. Ik zou het niet aanraden.

Voor de diy route (toch best leuk) is er wel een kit die ik aan kan raden. die is van www.electricboardsolutions.com
Deze gast is persoonlijk bekend bij de meeste NL en BE eskaters en hij is gevestigd in belgië (no import yay!) Het is nog een klein bedrijfje en hij is gemakkelijk te contacteren @eboardsolutions

Als je toch denk dat je niet voor een diy(kit) wil gaan zou ik eens een kijkje nemen op www.fatdaddy.com
Wederom, deze gast kennen we ook allemaal en hij heeft super klantenservice
@mydutch

Dikke papa aanwezig!

DIY ftw :slight_smile:

Ha @Stijn al een keuze kunnen maken? :slight_smile:

Ga denk ik toch voor DIY (NIET de kit), vind het leuker en zo kan ik beter beslissen wat ik wel en niet wil.

Leuk, is altijd een tof avontuur :slight_smile:
Al beetje idee wat je wil? (belt/hubs, monodrive, dualdrive… :slight_smile: )

Goeie keuze man! Blijf vooral weg van diyeboard. Was onlangs een melding van een scam van hem.