DRV error new board

Heey,

Ik heb sinds kort een zelfgebouwd board met een focbox. Nu geeft de focbox na 2 ritten een DRV error…
Iemand die weet waar ik deze chip kan laten vervangen?
Denk niet dat er veel uit de enertion support komt…

Gr joris

Iets meer details over je bord, samenstelling en situatie waarin je bord gestopt is met werken zou helpen.

Er zijn meerdere mensen in de EU die drv’s kunnen replacen.

Heb hem inmiddels op gestuurd naar iemand/bedrijf die hem kunnen maken. Dus hopelijk heb ik die snel gemaakt terug. Toch bedankt voor de hulp!

Als je niks aan je setup doet heb je je drv na je 3de en 4de rit gewoon weer kapot…

De gene die mij de focbox verkocht had had mij 2 focboxes gestuurd, eentje die kapot was en eentje die werkten. Met de vraag of ik er even naar wou kijken. Kreeg die niet gerepareerd. Toen met de werkende paar ritten gehad maar kreeg remote niet goed afgesteld dus denk ik update hem ff. Maar wist de hardware versie niet, dus ik kijk welke hw versie er bij de kapotte op staat en zet die update op die van mij…
Nou bleek het dus dat er op die andere kapotte focbox de verkeerde hw versie stond en ik die van mij door het aflezen van dat nummer heb gemold. Hoopte die van mij nog te kunnen redden met st link en nieuwe software maar ter vergeefs…

Dus eentje was al kapot, maar je kon wel de firmware versie aflezen? Als je vesc tool gebruikt en je doorloopt de setup en wizzards dan zou alles gewoon goed moeten gaan met die andere…

Nou ja stond verkeerde hw versie op waardoor die niet werkte en uiteindelijk zichzelf opblies. Pas daarna kwam ik er achter dat de persoon die het verkocht verkeerde versie er op had gezet en dat dat de reden was dat die van mij het ook niet meer deed…

Ik had die andere inderdaad kunnen redden als ik eerder wist wat er fout mee was. Stond hw 48 op ipv 412/410