AT board build 6x2 luchtbandjes

Hi all,

Zoals in de endless picture thread heb je wellicht mijn ATB board gezien,
specs:
6x2 luchtbandjes (cheap chienees)
60/15t alu pulley
6463 190kv motor (x2)

Nu ben ik nog opzoek naar een drop-down deck (met een fikse drop, zeker 3cm) met mijn huidige deck en 6"bandjes sta ik veel te hoog voor mijn gevoel, iemand een suggestie waar te kopen?

hier nog wat pics van mijn build

afbeelding

Ziet er wel verdomd goed uit!

Ik zou eens de sickboards shop in den haag binnen lopen… Als je daar geen geschikt plankje kunt vinden vind je hem nergens (hebben ook site, maar is heel waardevol in het echt door honderden plankjes te kunnen lopen…)

Mooie build.

Wat voor snelheden haal je hier mee?

ik heb er 41kmh mee gereden (gemeten met Metr.pro/GPS) verbruik gemiddeld 18Wh

Mooie snelheid! En wat is dan de range ongeveer?

Heb hem nog niet leeg gereden maar met 9ah accu en een vervruik van 18wh/km zou ik zon 20km moeten kunnen rijden (Diy 10s3p 30Q pack)

Is dat Dickyho zijn kit?

klopt, is een prima verkoper! Er zat wat cosmetische schade op de motoren en ter compensatie heeft ie me een set trucks opgestuurd voor 15€ :stuck_out_tongue:

even opletten als je een flink pakket bij hem besteld dan verstuurd hij met DHL, dan ben je gegarandeerd aan de beurt voor import heffingen

Hoeveel heb je moeten betalen?
Hoe breed zijn de axles van die trucks?

Het zijn 11” trucks maar de as is langer dan een standaard as (wielhubs zijn breeder dan bij urethanes)

Kijk voor de prijzen even in de shop van dickyho op ebay of stuur hem een berichtje via het engelse esk8 forum, dan krijg je nog wat korting

Ik heb denk ik zon 300€ besteed aan de upgrade, accu en VESCs hergerbuikt

Ik bedoelde eigenlijk voor import kosten :stuck_out_tongue:
Hoe breed zijn die wheel hubs?

Dit zijn de trucks

Ik mocht 50€ afrekenen aan de postbode

Gisteren even offroad geweest door een grasveld met molshopen, was geen enkel probleem, veel koppel!
bandjes mogen wat meer grippy. de torque is zo hoog dat na een tijdje de motormounts (die ik voor mijn gevoel flink vast gedraait had zitten met de klem, grubscrews en loctite) horizontaal op de truck stonden ipv schuin omhoog

Toch maar de regel “vastdraaien tot een kwartslag voordat ie afbreekt” gaan handhaven :see_no_evil:

je zou kunnen overwegen de bandjes ietswat leeg te laten lopen voor offroad gebruik, dan krijgen ze net wat meer grip

Dat krijg je met Paris trucks :man_shrugging:
Niet de beste keus imo om die te gebruiken

enige voordeel van de paris trucks is dat ze cheap zijn :wink:
volgende upgrade wordt trampa of MBS incl goeie banden en deck (=duur)

Actie radius is best netjes, in het paasweekend zo’n 12km gereden met 30% charge left. had wel de snelheid begrenst op 30kmh, was mijn helm vergeten (in te pakken voor een weekend camperen) en mijn vrouw moest mij nog soort van bij kunnen houden op de e-fiets